miercuri, 25 decembrie 2013

Tipuri de anunturi

Unele firme locale aleg insa si anunturi pe flyere, pe tot felul de pliante, pentru a-si face publicitate si nu numai, caci in cele din urma cel mai bun mediu de promovare ramane cel online, care permite omului de pretutindeni sa poata alege in functie de propriile sale standarde un anumit produs sau un serviciu. 

Variatele tipuri de anunturi au in discutie urmatoarele aspecte:
·         Felul promovarii - daca doresti sa platesti in plus pentru a avea un anunt incadrat intr-un chenar sau daca doresti ca anuntul tau sa apara mereu primul sau printre primele in lista de cautare.
·           Produsul promovat – in cazul in care doresti sa promovezi un anumit produs spre vanzare, sigur ca vei opta pentru aceasta varianta in momentul in care moderezi anuntul. Trebuie sa avem in vedere catalogarea corecta a anunturilor, in caz contrar riscam sa ramanem neobservati. De exemplu, daca o persoana sau o firma care doreste sa inchirieze un spatiu isi adauga anuntul gresit, deci la rubrica de vanzare sa zicem, persoana sau firma risca astfel sa nu mai fie gasita in urma cautarii, implicit sa nu mai fie vizibila.
·          Valoarea produsului sau a serviciului promovat – atunci cand adaugi un anunt trebuie sa fii atent la pretul pe care il dai deoarece risti astfel sa nu fii luat in seama. Daca dai o valoare prea mica, oamenii vor crede ca blufezi iar daca dai o valoare prea mare, atunci risti sa fii prea scump pentru buzunarele multora. Incearca sa te documentezi in momentul in care vrei sa vinzi ceva si da-i o valoare reala.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu